Contul meu

Deschiderea unui cont, alegerea monedei contului, restrictii – inclusiv varsta, nationalitate si conturi duble.

De ce trebuie sa imi verific contul?

Trebuie sa va verificati datele personale pentru a respecta cerintele legale si de licentiere nationala care va vor proteja contul. Toate informatiile furnizate sunt strict confidentiale.

Cum imi pot modifica parola?

Va puteti modifica parola oricand. Logati-va pe Vladcazino.ro, mergeti la “Contul meu” si apoi dati click pe “Detaliile contului” si “Editare detalii”..

Mi-am uitat parola ?

DNu va faceti griji, faceti click pe textul “Ai uitat?” din casuta de logare. Completati userul sau emailul si va vom trimite instructiuni pentru a reseta parola. Daca emailul pe care l-ati folosit la inregistrare nu mai este valid, contactati-ne pentru a va recupera parola.

Pot sa imi modific numele de utilizator?

Acum va puteti conecta folosind emailul. Daca emailul pe care l-ati folosit cand v-ati inregistrat nu mai este valid, contactati-ne pentru a rezolva aceasta situatie.

Cum imi deschid un cont?

Mergeti la pagina de “Inregistrare” pentru a deschide un cont. Dureaza doar cateva minute. Va trebui sa completati cateva informatii personale, sa setati o intrebare de siguranta si sa va alegeti limba. Va rugam sa va asigurati ca ati completat informatiile corect si cu acuratete si retineti ca aveti dreptul sa detineti un singur cont. In unele cazuri, va fi nevoie de prezentarea unor documente suplimentare atunci cand deschideti un cont. Va vom informa daca este cazul si pentru dumneavoastra. Daca sunteti de parere ca contul dumneavoastra a fost blocat, va rugam sa ne contactati pentru a va ajuta sa obtineti din nou acces la contul dumneavoastra.

De ce este contul meu blocat?

Exista mai multe motive pentru care contul dumneavoastra ar putea fi blocat. Poate ati incercat sa accesati contul folosind detaliile gresite sau ati solicitat sa va blocam contul prin intermediul serviciul de auto-excludere. De asemenea, este nevoie sa ne prezentati niste documente pentru a va verifica contul. Va recomandam sa ne contactati, pentru a va ajuta sa obtineti din nou acces la contul dumneavoastra.

Pot avea mai mult de un cont?

Nu, fiecare persoana poate avea un singur cont. 2 (sau mai multe) persoane care locuiesc in aceeasi casa pot avea conturi individuale, dar ofertele bonus pe care le au la dispozitie ar putea fi restrictionate.

Am introdus username-ul si parola corect si contul meu nu este blocat. De ce nu ma pot loga?

Va rugam sa verificati daca aveti cookie-urile activate. Daca folositi Chrome ca si browser de navigare, mergeti la pagina de Setari si sub “Content Settings” asigurati-va ca ati bifat optiunea “Allow local data to be set”.

Sunt in siguranta datele mele la Vlad Cazino?

Siguranta jucatorilor nostri este prioritatea noastra numarul 1. Datele dumneavoastra personale sunt criptate cu sistemul nostrum SSL de 128 biti (Secure Sockets Layer) si sunt trimise o singura data pe internet. Datele sunt apoi criptate si stocate in sistemele noastre informatice sigure, care sunt testate si auditate cu regularitate de catre experti de securitate independenti. Ne conformam standardelor inalte de securitate ale Asociatiei Europene de Jocuri si Pariuri si cu Standardul de Siguranta a Datelor pentru Solutii de Plata prin Carduri (PCI-DSS). Aveti garantia noastra ca nu vom comunica datele dumneavoastra personale fara acceptul dumneavoastra, decat in cazul in care suntem obligati prin lege sa o facem sau a existat o incalcare a regulilor noastre.

M-am inregistrat la un turneu

Nu, nu veti mai putea sa va logati in cont odata ce ati optata sa va auto-excludeti..

De ce va solicitam aceste documente?

Pentru a fi in concordanta cu ultima directiva europeana impotriva spalarii banilor. Pentru a preveni ilegalitatile financiare si cu prioritate pentru a mentine contul si banii dumneavoastra in siguranta, ne ajuta sa avem cat mai multa informatie legata de provenienta fondurilor pe care le depuneti. Este posibil sa va solicitam completarea unui scurt chestionar, prin care trebuie doar sa selectati sursele veniturilor aplicabile dumneavoastra. Acest chestionar va fi disponibil in pagina de verificare. Vom verifica apoi informatia furnizata, acest proces fiind automat, fara necesitatea unei alte actiuni din partea dumneavoastra. Veti primi de asemenea un email pe parcursul verificarii. Sustinem complet scopul directivei de a proteja conturile jucatorilor si fondurile detinute in acestea. In cazul in care va solicitam completarea chestionarului sau incarcarea documentelor, este ca parte a unui proces automatizat si nu ca rezultat al unei suspiciuni.

In concordanta cu ultima directiva europeana impotriva spalarii banilor European Anti-Money Laundering Directive, Unibet impreuna cu toti operatorii de jocuri de noroc online licentiati, pentru mentinerea securitatii contului dumneavoastra, lupta impotriva infractiunilor financiare si a furtului de identitate. Daca nu primim informatii necesare relevante, din pacate, va trebuie sa suspendam temporar anumite facilitati ale contului. Cu toate acestea, veti avea in continuare acces la optiunea de incarcare a documentelor pentru inlaturarea restrictiilor.

Depuneri & Retrageri

Realizarea depunerilor si a retragerilor, balanta contului dvs, retragerea castigurilor si setarea unei limite de depozit.

Cat de mult dureaza pana cand banii vor ajunge in contul meu

Acest aspect depinde de metoda de retragere aleasa. Va rugam sa cititi randurile de mai jos, pentru detalii suplimentare pentru fiecare metoda:

Card de credit: Intre 3-10 zile. Valoarea minima este de 65 RON, iar valoarea maxima ce poate fi procesata per retragere este de 50.000 RON. Exista o taxa perceputa in cuantum de 20 RON.

PRECIZARE IMPORTANTA: Doar cardurile VISA sunt acceptate pentru retrageri. In cazul in care utilizati un card MasterCard, Maestro sau Visa Elecetron pentru a realiza un depozit, va veti afla in imposibilitatea de a retrage fondurile pe acest card cu care ati depus si va trebui sa alegeti o metoda alternativa de retragere.

Transfer bancar: Dureaza intre 3-10 zile. Valoarea minima de retras este 65 RON. Nu exista valoare maximala de retragere, iar taxa de retragere perceputa este de 20 RON.
Skrill: Dureaza pana la 48 de ore lucratoare. Valoarea minima de retras este 50 RON, iar valoarea maxima de retras este 5000 RON per retragere. Taxa de retragere perceputa este de 20 RON.
NETeller: Dureaza pana la 48 de ore lucratoare. Valoarea minima de retras este 50 RON, iar valoarea maxima este de 5000 RON per retragere. Taxa de retragere perceputa este de 20 RON.

Cum trebuie sa declar impozitul pentru veniturile din jocurile de noroc pe anul 2018?

Odată cu intrarea in vigoare a noilor reglementări fiscale, Vlad Cazino va plăti impozitele aferente, în numele jucătorilor pentru retragerile efectuate in perioada 23.03.2018 - 31.07.2018. Astfel, în acest interval, pentru toate retragerile făcute de până la 66 082 RON, Vlad Cazino va achita toate impozitele necesare pentru fiecare jucător!

Pentru anul fiscal 2018, venitul obținut din jocurile de noroc la distanță va fi declarat in doua moduri, infuctie de perioada de raportare:

  • Pentru perioada 1 Ianuarie 2018 – 22 Martie 2018 (inclusiv), fiecare jucator este obligat să îsi declare veniturile obtinute din jocuri de noroc, în conformitate cu articolul 110 din Codul Fiscal (vezi mai jos detalii).
  • Incepand cu 23 Martie 2018, jucătorii nu trebuie sa declare veniturile obtinute in 2018. Vlad Cazino va reține si va plăti sumele aferente direct către autoritatea fiscală.

Pentru orice probleme sau nelamuriri legate de impozitul pe veniturile obtinute din jocurile de noroc, va rugam contactati Serviciul Clienti.

Pot sa imi schimb limita de depozit in orice moment?

Atunci cand doriti sa coborati in jos aceasta limita de depozit, efectul este imediat. In cazul in care schimbarea limitei de depozit o doriti in sus, efectul nu este imediat. In acest caz, procesul dureaza 7 zile, pentru ca dumneavoastra sa aveti mai mult timp sa reflectati asupra deciziei.

Pot sa imi anulez limita la depuneri?

Se poate, insa atunci cand limita la depuneri este anulata, dureaza o perioada de 7 zile pana cand aceasta se produce efectiv.

Ce se intampla cu banii din contul meu in cazul auto-excluderii?

In cadrul perioadei de auto-excludere, banii dumneavoastra vor ramane in cont. In cazul in care aceasta suma depaseste valoarea de 65 RON, puteti sa ne contactati pentru a solicita o retragere manuala.

Pot sa imi retrag banii pe cardul Mastercard?

Nu. Mastercard e un tip de card care nu accepta retrageri pe card. Puteti sa retrageti banii intr-un cont bancar al dumneavoastra.

Pot sa imi anulez retragere?

Daca dumneavoastra doriti, noi putem anula orice retragere, atata timp cat ea nu a fost procesata de echipa noastra. Va trebui sa accesati sectiunea “Retragerile mele” din istoricul contului dumneavoastra, sau sa folositi pagina depunerilor.

Din greseala am completat gresit anumite date bancare atunci cand am efectuat retragerea. Ce se intampla in acest caz?

Va rugam sa contactati de urgenta echipa noastra din sectiunea Live Chat si sa oferiti in cel mai scurt timp toate informatiile relevante. Colegii nostri vor face tot ce tine de ei pentru a va ajuta. Va rugam sa tineti cont ca nu putem fi responsabili pentru platile trimise catre un cont gresit, pe baza detaliile completate de voi.

Pot efectua un depozit folosindu-ma de cardul de credit al altei persoane?

Nu. Din pacate nu putem aproba depunerile prin intermediul unui card de credit/debit daca nu sunteti dumneavoastra titularul. Acest lucru nu este permis, chiar daca aveti acceptul persoanei cu al carui card doriti sa depuneti. Daca nu detineti un card de credit/debit propriu, va rugam sa folositi metode alternative de a depozita.

Pot sa retrag in contul bancar al unei alte persoane?

Nu. Din pacate, acest lucru nu este posibil. Pentru a va proteja, va permitem retragerile doar in contul dumneavoastra propriu. In cazul in care detaliile titularului nu corespund, atunci retragerea dumneavoatra va fi anula, intarziata sau se va pierde. In cazul in care aceasta retragere se va pierde, vom face tot ce depinde de noi pentru ca dumneavoastra sa aveti banii inapoi in cont, insa noi nu putem fi responsabili si nu putem efectua plata intr-un cont eronat, pe baza detaliilor furniate de dumneavoastra. Va rugam sa va asigurati ca toate detaliile sunt corect completate inainte de a efectua o retragere.

Pot efectua un depozit intr-un cont al unui prieten de la VladCazino.ro?

Nu. Din pacate fiecare jucator poate depune bani decat in propriul sau cont. Numele titularului cardului sau al sursei de depozit trebuie sa coincida cu detaliile contului de pe site-ul nostru

Exista un comision perceput pentru depozite?

In cazul in care va fi perceput vreun comision, in functie de metoda aleasa la depozit, acesta va fi mentionat in cadrul paginii “Depozite”. Chiar daca noi nu percepem comision pentru o anumita metoda de depunere, banca sau procesatorul de plati ar putea percepe un anumit comision. Va rugam sa contactati banca si sa discutati cu ei despre aceste posibile comisioane/taxe care ar putea exista.

Oferte bonus

Cum optezi pentru bonusuri, cum iti verifici progresul si cum poti finaliza bonusul tau.

De ce nu am primit oferta de bun venit?

Cand se inregistreaza la vladcazino.ro, majoritatea jucatorilor sunt eligibili pentru a primi un bonus de bun venit, pe care sa-l foloseasca la cazino sau bingo. Pentru a primi oferta de bun venit trebuie sa o acceptati in timpul procesului de inregistrare. Daca nu ati primit un bonus de bun venit, fie nu ati optat pentru unul, fie jucati dintr-o tara in care nu sunt disponibile oferte de bun venit. Daca sunteti de parere ca sunteti eligibil pentru o oferta de bun venit si nu ati primit-o, va rugam sa contactati departamentul de relatii cu clientii, care va verifica situatia dumneavoastra.

Ce sunt banii bonus?

Uneori, veti primi bani bonus. Pentru a ii folosi, va trebui sa optati pentru a ii primi. Banii bonus pot fi folositi la majoritatea produselor si pentru fiecare bonus veti fi instiintat cu privire la produsele unde il puteti folosi. Ar putea fi vorba despre un produs anume sau un joc. Un bonus nu poate fi retras imediat, va trebui rulat (jucat) de cate este nevoie pentru a completa cerintele bonusului descrise in termeni si conditii.

Ce trebuie sa fac pentru a completa bonusul si a imi retrage castigurile?

Pentru a va completa (finaliza) bonusul, va trebui sa il rulati (jucati) de un anumit numar de ori. De indata ce veti indeplini conditiile de rulare, bonusul dumneavoastra se va transforma in cash si va puteti retrage castigurile. Suma pe care trebuie sa o rulati/ jucati va fi descrisa in termenii si conditiile fiecarui bonus in parte. Va rugam sa aveti in vedere ca nu toate jocurile contribuie la conditiile de rulaj in mod egal. Va recomadam sa cititi termenii si conditiile fiecarui bonus in parte inainte de a opta pentru el si a incepe sa il jucati.

Unde gasesc rotirile gratuite?

Cand va logati, daca ati primit rotiri gratuite, le puteti vedea in jocul la care le-ati primit. Acesta va fi specificat in conditiile bonusului.

De ce nu pot vedea castigurile rezultate in urma rotirilor gratuite?

Puteti vedea castigurile rezultate in urma rotirilor gratuite in contul dumneavoastra, afisate sub denumirea “Bonus rotiri gratuite”. De indata ce veti indeplini conditiile de rulare a bonusului, suma va fi adaugata balantei dumneavoastra cash./p>

Cum gasesc bonusurile la bingo?

Bonusurile la bingo vor fi creditate automat in sectiunea “Voucher bingo” din contul dumneavoastra. O balanta la “Voucher bingo” nu poate fi retrasa si poate fi folosita doar pentru a juca bingo sau jocuri slot din sectiunea bingo.

Pentru a putea retrage castigurile obtinute din vouchere, va trebui sa indepliniti conditiile de rulare pentru respectivul voucher. Orice fonduri sub forma de vouchere vor fi cheltuite inainte de a fi cheltuita balanta cash. In functie de configuratia fiecarui joc, un voucher bingo poate avea o contributie diferita la premiile jocurilor.

Vouchere expira si sunt eliminate daca:

a) Nu aveti activitate in cont pentru o anumita perioada de timp.
b) b) Nu ati folosit toate fondurile din vouchere intr-o anumita perioada de timp.
Puteti opta pentru a nu folosi voucherele. In acest caz, puteti anula voucherele din contul dumneavoastra.

Bingo

Bingo gratuit, recompense de loialitate, jackpot-uri bingo, alegerea numarului norocos si probleme cu conexiunea la internet.

Pot juca bingo grauit?

Da. Toti jucatorii noi primesc acces la camera “Incepatorilor”, in fiecare zi in intervalul 17:00-18:00 GMT. In acest interval, aveti acces timp de o ora la jocuri gratuite, tichete ieftine si alte optiuni. “Norcul incepatorului” este disponibil timp de 14 zile din momentul in care v-ati creat profilul de bingo.

Care sunt recompensele de loialitate?

Puteti castiga o multimer de premii la “Roata loialitatii” – bani cash, rotiri gratuite la minijocuri, vouchere sau jackpotul cash. In timpul promotiilor speciale putem oferi premii si mai mari – cum ar fi obiecte electronice, gadget-uri sau excursii luxoase. Vizitati orice camera de bingo pentru a vedea nivelul current si cat de aproape sunteti de urmatoarea “rotire castigatoare”.

Cum castig jackpot-ul la bingo?

Puteti castiga un jackpot daca reusiti sa faceti Bingo cu un anumit numar de bile, specifiate pentru fiecare jackpot in parte. Puteti vizualiza numarul de bile necesare pentru a castiga facand click pe valoarea jackpot-ului. Daca exista mai multi jucatori care se califica pentru jackpot, fiecare dintre acestia va primi valoarea totala.

Cum imi schimb numarul norocos la bingo?

Puteti selecta un numar norocos la prima logare in contul de bingo, atunci cand va creati profilul. Daca nu faceti acest lucru la prima logare, puteti adauga unul ulterior din contul dumneavoastra. Este posibil sa schimbati un numar norocos din contul dumneavaostra. Atunci cand ruleaza o promotie, rapoartele pe care le rulam la momentul tragerii sunt finale si nu mai sunt luate in considerare modificari ale numerelor norocoase.

Ce se intampla daca pierd conexiunea in timp ce joc bingo?

Jocul dumneavoastra va continua, chiar daca nu il puteti vedea. Castigurile dumneavoastra vor fi adaugate automat in cont. Puteti vedea rezultatele tuturor jocurilor din contul dumneavoastra si din istoricul jocurilor.

Casino

Primirea castigurilor, turnee in cazino, conexiunea la internet si informatii despre dealerii de live cazino.

Ce se intampla daca pierd conexiunea la internet in timp ce joc?

Nu va faceti griji, toate datele vor fi memorate si banii nu vor fi pierduti.

Daca trebuie sa luati o decizie (daca sa mai primiti o carte sau nu sau sa faceti split la blackjack), jocul se va redeschide pentru a lua decizia atunci cand va veti reconecta.

Daca nu a trebuie sa luati o decizie (de exemplu, daca deja runda de ruleta a inceput sau ati inceput o noua rotire la un joc slot), atunci jocul va continua in background. Pariul dumneavoastra va fi plasat si castigurile dumneavoastra vor fi adaugate automat in contul dumneavoastra.

Cand primesc castigurile la cazino?

In majoritatea cazurilor, castigurile dumneavoastra apar in balanta imediat. La turnee, va trebui sa asteptati pana cand acestea se termina.

Unde pot vedea ce pozitie ocup intr-un turneu?

Vizualizati pagina turneului, acolo unde clasamentul este vizibil pentru fiecare turneu in parte, impreuna cu pozitia pe care o ocupati (daca participati la respectivul turneu).

Cum castig un turneu de cazino?

Folosim 3 criterii diferite pentru la turneele de cazino. Pentru a afla criteriul castigator la un anumit turneu din cazino, verificati pagina turneului sau pagina cu promotii.

Cel mai mare castig dupa o runda.
Cel mai mare castig dupa un anumit numar de runde consecutive (de exemplu 5 sau 10).
Cel mai mare numar de rotiri

Ambele criterii de castig dupa una sau mai multe runde sunt bazate fie pe cel mai mare castig net (castig – miza) sau castig egalizat, ceea ce inseamna ca nu conteaza miza (castiga/miza X 100).

Ce se intampla daca 2 jucatori au acelasi scor la un turneu in cazino?

Daca sunteti la egalitate cu un alt jucator atunci premiul va fi impartit intre dumneavoastra. Daca sunteti la egalitate pe prima pozitie, veti imparti premiile pentru locurile 1 si 2..

Pot contacta dealerul direct in cazinoul live?

Puteti contacta dealerul atat la Casino Grande, cat si la Casino Royale. La Casino Grande insa, puteti contacta dealerul scriind “pitboss” in fereastra chat. Daca seful de sala este ocupat cu alti jucatori in acel moment, este posibil sa fie nevoie sa repetati cererea dumneavoastra, insa cineva va discuta cu dumneavoastra in cel mai scurt timp.