Nu vă faceți griji, e posibil ca acest lucru să se întâmple din diferite motive.
Este foarte probabil să nu vă puteți accesa contul din cauză nu v-ați verificat contul in termen de 30 de zile de la înregistrarea contului, conform noilor cerințe legislative.
Contul dvs. poate fi reactivat doar daca acesta este verificat de către echipa noastră. Așadar dacă doriți reactivarea contului, vă rugăm să trimiteți o fotografie a cărții de identitate la adresa support@vladcazino.ro
Înainte de a încărca documentul, vă rugăm să verificați următoarele aspecte:
Odată ce contul este verificat de Departamentul Siguranța Jucătorului, veți fi informat prin email în legătura cu situația contului.
Contul dvs. poate fi blocat din diferite motive:
Vă recomandăm să aruncați o privire pe pagina noastră de 'Întrebari frecvente', pentru a găsi o soluție rapidă. In cazul în care întâmpinați în continuare dificultăti, contactați-ne pentru a vă ajuta să vă recuperați accesul la cont.
Auto-excluderea vă poate împiedica accesarea contului.
Dacă ați optat pentru auto-excludere, probabil:
Dacă nu sunteți sigur de perioada de auto-excludere, vă rugăm să ne contactați și putem verifica acest lucru pentru dumneavoastră.